lunes, 11 de marzo de 2013

ELs inicis d'un projecte

La meva manera personal de veure un projecte, és imaginant i somiant amb un resulta. A partir d'aquí anar engrunant  tot el que necessites per aconseguir-ho i guardar-ho a la capseta del teu cervell fins el moment de decidir-te a fer-ho. Ara us explicaré, com va neixer el meu projecte de construïr un Petrel.

Els inicis
Després de construïr el meu primer caiac de fusta, fent servir una técnica de cusir i enganxar, vaig estar navegant i continuo navegant amb ell, coneixent el que he creat, posant-lo a prova en diferentes condicions, sabent que m'agrada i que no d'aquella embarcació, que em va fer gaudir tant, mentres el construia.
Una cosa per un altre,el 15 d'abril del 2012 vaig anar a parar a  la III TROBADA KAYAK EXPERIENCE de la Fosca,  una trobada anual que fan uns amics celebrant que retiren les boies de les platges i ens permet als que portem caiacs  gaudir del nostre litoral amb un únic impediment com les inclemencies del temps. I just allà hi havia en Narcís Fors amb el seu preciós Petrel de fusta, no només vaig quedar encisat per la linea d'aquell caiac si no que el que em va deixar al·lucinat, va ser tot el que es podia fer amb aquella embarcació. Aquell va ser el moment en que el meu projecte es va posar en marxa dins el meu cap. Pasarà gairebé un any per que em posi mans a l'obra, i aquest moment ha arribat.......

3 comentarios:

manel dijo...

Anims Sergi amb el Petrel i amb el blog

manel

www.kayakandorra.com dijo...

Una meravellosa embarcació.

Felicitats

Dani dijo...

Ei Sergi felicitats, seguiré el projecte d'aprop !!